قوانین

کاربرگرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سایت به دقت ملاحظه فرمایید.
*ورود کاربران به وبسایت ما هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات سایت است. توجه داشته باشیدکه ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت از سوی کاربر است.
*لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق های قبلی محسوب می شود.


قوانین عمومی

*توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه ها و سرویس های سایت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


مالکیت معنوی
کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، متعلق به سایت می باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی صاحب عناصر مذکور ( سایت ) اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، واگذاری، Download، نمایش، ارسال و انتقال آن ها را ندارد.


سیاست نگهداشت اطلاعات و حریم شخصی کاربران در سایت ما
با ثبت نام در سایت مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی٬ ایمیل و … را در اختیار ما قرار می دهید. پس از ورود به سایت ٬به عنوان کاربر سایت شناخته خواهید شد و کلیه اطلاعات مذکور و اطلاعاتی مانند تراکنش ها٬ پرداخت ها و اطلاعات فردی شما در اختیار ما خواهد بود.
شایان ذکر است که هیچ کدام از اطلاعاتی که در اختیار سایت ما قرار می گیرد در اختیار سازمان ها و افراد دیگر قرار نخواهد گرفت .;


انصراف از خرید
به منظور انصراف از سفارش ثبت شده در سایت مشتری می بایست بلافاصله پس از انصراف با پشتیبانی تماس حاصل نموده و تنها در صورتی که کالای سفارش داده شده وارد فرایند ارسال نشده باشد سایت سفارش ثبت شده را حذف می کند.


مراحل عودت وجه و لغو سفارش آنلاین

عودت وجه و لغو سفارش در سایت به هر دلیلی که توسط کارشناسان تایید شده باشد و یا از سمت مشتری به هر دلیلی درخواست لغو سفارش به فروشگاه اعلام شود فقط با شرایط زیر صورت می پذیرد.
1- قبل از هر اقدامی با بخش فروش تماس حاصل نموده و اعلام نمایید که قصد لغو سفارش ثبت شده را دارید.
2- جهت عودت وجه از مراجعه حضوری بپرهیزید.
3- عودت وجه تنها زمانی انجام خواهد شدکه همکاران بخش فروش وضعیت سفارش شما را به حالت عودت وجه تغییر دهند.